Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

4 tipy, jak dodat prodejnímu procesu lidský rozměr

6.12.2017 

Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti, které dokáží, aby se zákazníci při nákupu a využívání jejich služeb cítili pohodlně a jako doma, vyhrávají. To vše spojuje…

Článek v rámci předplatného Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty

4.12.2017 

Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své posty z různých důvodů. V dnešní době, kdy je kvalitních a zkušených prodejců nedostatek, je přestup obchodníka ke konkurenci…

5 tipů, jak zformulovat e-mail, aby vám na něj lidé odpovídali

27.11.2017 

E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich prodejních aktivit. Zprávy ale často končí nepřečtené, v koši nebo nezodpovězené. A proto vám přinášíme pět tipů, jak by měl…

Článek v rámci předplatného Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců

24.11.2017 

Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout klienta a jak dotáhnout obchod do úspěšného konce? Tyto otázky zajímají každého prodejce, který se snaží uspět ve svém oboru. Zde…

Článek v rámci předplatného „Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?

23.11.2017 

Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany zákazníka, aby mu obchodník poslal nabídku e-mailem. Prodejci se snaží tomuto scénáři vyhnout. Všichni totiž víme, co se pak…

Čtyři geniální a volně dostupná videa, která by měl vidět každý prodejce

22.11.2017 

Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by měl vidět každý prodejce, a které jsou volně dostupné online i s českými titulky.

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro začínající prodejce

21.11.2017 

Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám zatím problémy některé základní pojmy a rádi byste měli nějaký jednoduchý, ucelený návod, jak pojmout vaše nové povolání? I přes…

Článek v rámci předplatného Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje

16.11.2017 

Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha odvětvích a aktivitách vracejí ke kořenům. Stejně tak se i prodejci vracejí k samotným kořenům prodeje. I přes moderní…

icon Pomoc, máme moc objednávek: Když manažeři pomáhají s balíky

16.11.2017 

Maloobchodní trh je dnes definován tím, že pro distribuci využívá mnoho kanálů. Nicméně stále ještě existují zatěžkávací zkoušky ve formě vrcholné poptávky, ať už je to stále populárnější Černý pátek…

Článek v rámci předplatného 4 fatální chyby B2B prodeje

15.11.2017 

B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná disciplína, která má svá nepsaná pravidla, tradice a zákonitosti. Chyby a postupy, které by vám v rámci B2C nezpůsobily nic…

icon I malé podniky si mohou dovolit outsourcovat

10.11.2017 

Bez outsourcingu si své fungování řada českých firem už neumí představit. Zatímco dříve bylo využívání externích služeb výhradní doménou firem s miliardovými obraty, dnes výhody outsourcingu běžně…

icon Vyhrajte knihu, která vás připraví na profesi lektora

6.11.2017 

Moderní lektor – Průvodce úspěšného vzdělavatele dospělých je atraktivní a čtivý průvodce, který jako jediný mezi mnoha zahrnuje na dvou stovkách stran celý komplex základů lektorské činnosti.…

Článek v rámci předplatného Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok

2.11.2017 

Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu. Prodejci se jednoduše nepodaří jeden měsíc z nějakého důvodu dosáhnout požadovaného obchodního plánu. Začne panikařit a propadat…

Článek v rámci předplatného BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů

27.10.2017 

Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se daný potenciální zákazník hodí pro váš produkt a zda je tedy vhodné, abyste se mu věnovali coby prodejce. Umění kvalifikace je…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

26.10.2017 

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá prodejní prezentace vypadat, protože…

Výpis 781795 z celkem 2597