Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Vědecky podložené cesty k větší psychické odolnosti v obchodní branži

25.1.2018 

Psychická odolnost, schopnost nepodléhat stresu, pozitivní přístup a odolnost vůči syndromu vyhoření. To vše jsou vlastnosti, které musí mít každý prodejce, který to chce ve svém oboru dotáhnout…

icon Podmíněné výpočty v Microsoft Excel

24.1.2018 

Představte si, že máte v sešitě MS Excelu velké množství údajů, které vám postupně posílali prodejci z různých prodejních míst. Nyní potřebujete zjistit, jak si  dané prodejní místo či daný prodejce…

Neradi prodáváte? Pak k prodeji přistupujete špatně

24.1.2018 

Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi dělají to, co dělají, případně pokud prodej tvoří pouze část jejich práce, je to právě ta část, která se jim nejvíc příčí.…

Článek v rámci předplatného 5 zvyků úspěšných obchodníků aneb Motivace a maximální výkon každý den

23.1.2018 

Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se dlouhodobou obchodní strategií a neustále se držet plánů a systémů. Udržet si v obchodním světě motivaci, stejně jako zaměření na…

Článek v rámci předplatného Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

22.1.2018 

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši značku sami neprojevili zájem, je stále primární způsob telefonního prodeje. Tato forma prodeje je však nejen značně…

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

16.1.2018 

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického rozpoložení a celkového přístupu každého obchodníka. Jestliže by se vám momentálně hodila trocha motivace k další práci, mohl…

icon Alza otevírá prodejnu budoucnosti bez zaměstnanců

15.1.2018 

Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort. Tak popisuje největší český e-shop Alza.cz svou novou samoobslužnou prodejnu, která bude otevřena v pilotním provozu tento…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

15.1.2018 

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech a dalších složkách zákaznického…

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

12.1.2018 

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde tolik o to, CO říkáte, nýbrž o to,…

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

11.1.2018 

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z důvodů je fakt, že se jedná o profesi, u které je často velmi těžké skloubit osobní a pracovní život.

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

8.1.2018 

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2017. Do popředí se však dostalo i aktuální…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

3.1.2018 

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí. V B2B i v B2C klienti často poptávají více nabídek, které nejprve hodnotí. V horším případě před…

Článek v rámci předplatného icon Moderní samoobsluhy se obejdou bez zaměstnanců

3.1.2018 

Skoro by se chtělo dodat: „A prodavači nebudou mít co žrát.“ Představte si samoobsluhu, v níž nebudou žádné fronty a dokonce ani žádní pokladní. Kamery zaznamenají, co jste si dali košíku, příslušná…

icon Digitalizace ohrožuje zavedené firmy: Případ elektronických knih

3.1.2018 

Digitální platformy umožňují firmám snadné a rychlé spojení se spotřebiteli. Taxislužby například dnes ztrácejí trh, protože zde jsou společnosti Uber a Lyft. Uživatelé Airbnb zase nechávají tradiční…

5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

2.1.2018 

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být úspěšný. Osobní značka je všechno, co se lidem vybaví, když slyší vaše jméno. Zahrnuje vaši odbornost expertizu, emoční…

Výpis 781795 z celkem 2619