Jak posílit e-mailový marketing E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku doby. Při vylepšování tohoto druhu marketingu si znovu a znovu pokládejte následující otázky:…
I malá firma provozovaná přímo z domova potřebuje reklamu. A je pro ni…
4 možnosti, jak investovat marketingový rozpočet na konci roku V posledním čtvrtletí má marketing snahu investovat zbylý marketingový…
V minulosti bylo možné pomocí dokonalé marketingové prezentace prodat téměř…
Simon Mansell, šéf TBG Digital, je jedním z největších zadavatelů reklamy…
5 mediálních lekcí pro všechny marketéry Současný trend - content marketing - vytváří ze značek vydavatele. Proto…
Tentokrát však není řeč o e-shopech. Nový výzkum časopisu Marketing Week…
Networking – klíč k úspěchu v prodeji Networking a ústní doporučení (WOM) jsou 7x efektivnějším nástrojem pro…
Udržte si zákazníka pomocí 7 P Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je…
Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a…
Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit…
Jak vypočítat cenu nového průměrného zákazníka? Udržet zákazníka je levnější, než získat nového. Tohle jste asi už…
Klasický marketing již zřejmě skončil, ale mnoha organizacím se již povedlo…