Sony Ericsson chce zvýšit loajalitu zákazníků. Firma se proto rozhodla zlepšit přímý vztah se zákazní…
Lze zachránit neúspěšnou kampaň na sociálních sítích? Ještě před rokem se všichni neustále ptali, jak dělat…
Růst investic do IT v roce 2010 byl nečekaně velký Nový průzkum IDC ukázal, že loňské celosvětové…
Unilever zvyšuje v roce 2011 své výdaje na promotion o…
Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že z&…
Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing Microsoft býval známý tím, že dokázal…
Analýza neuplatněných věrnostních bodů Marketéři doposud zkoumali především informace o využ&…
Reklamní agentury si jsou stále více podobné.…
Americká reklamní agentura Campbell Mithun se rozhodla vybrat…
Přední zadavatelé průzkumů trhu v České republice ž&…
Dominantní postavení Googlu Francii (zatím) nevadí Francouzský antimonopolní regulátor trhu dospěl k z&…