Jak snížit náklady na marketing a neohrozit růst firmy Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy růst, je jednodušší, než si mnozí myslí. Článek popisuje pět kroků jak a to.- Omezte…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…
Marketing zaměřený na zákazníky je stále více vnímán jako spása mobilních…
Marketingová inspirace od Walta Disneyho Walt Disney byl na jedné straně technologickým géniem a na druhé straně…
Microsoft vydává on-line CRM produkt Společnost Microsoft vUSA právě uvedla na trh on-line verzi svého produktu…
Chytřejší marketing pro rok 2009 Minulý rok byl pro řadu firem velkou výzvou. Horšící se ekonomická a tržní…
2009: Více investic do on-line marketingových programů Firmy nesníží kvůli ekonomické krizi investice do všeho. Naopak se vpříštím…
Nebe a dudy aneb Zákaznická střediska v Evropě a USA Decentralizace a inovace proti kontrole nákladů a efektivitě. Mezi…
Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích.…
Než se ponoříte do demografických dat Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a…
Top ten nejlepších značek světa I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…