Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku řízení obchodních kanálů. V roce 2005 by podle odhadů mělo již 60 procent veškerých obchodů…
Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
Testujte své marketingové databáze Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Jak naplánovat upgrade CRM systému Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
CRM - technologie versus podniková kultura V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů? Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Výsledek průzkumu: CRM skepse Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…
Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…