V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu vymaže, nebo si ji rozklikne a přečte. Psaní chytlavých předmětů tak,…
Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s …
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí…
Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím…
Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „…
Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na…