Načasování telefonátů: Jak na to U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle…
5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
7 nápadů na lepší call centrum Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Řídíte se etiketou prodeje po telefonu? Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
V call centru musejí všichni vědět, co dělají Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
6 tipů prodejcům po telefonu Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…
Scénář pro telefonisty krok za krokem Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
5 základních tipů určených telefonním prodejcům Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…
8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
8 nových tipů pro prodejce přes telefon Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
„Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů? Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní…