Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle strategického plánu. Firmy rozesílají e-maily, jak se dá, jednoduše proto, že mohou je…
K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-…
Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na…
Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od…
Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v…
V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…
V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…
Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…
Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…
Podíl kontextové reklamy na trhu on-line reklamy odhadují odborníci na 5 až…