On-line zákazníci lépe vnímají behaviorální cílení Více uživatelů Internetu vnímá behaviorálně cílenou než kontextuální reklamu. Ve čtrnácti různých kategoriích to potvrdila studie společnosti Forrester pro firmu…
Americká ARF chce vytvořit standardy pro on-line výzkum Americká organizace Advertising Research Foundation (ARF) založila novou…
5 tipů pro efektivní blog Blogy stále častěji vstupují i do oblasti marketingu. Mohou být užitečným…
Dva tipy pro efektivní výběr klíčových slov Eli Katz, ředitel elektronického obchodu s hodinkami a klenoty Ashford.com…
Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního…
Video proniká do e-mailové reklamy Vstoupili jsme do éry on-line videa. Více než tři čtvrtiny amerických…
Zásadní vliv na to, zda vaše reklamní e-maily dojdou do schránek adresátů,…
Návštěvníci populárních webových stránek pro sdílení videozáznamů YouTube…
Společnosti provozující internetové vyhledávače soupeří v zavedení…
Optimalizujeme pro vyhledávače Často se stává, že lidé a firmy investují mnoho času a peněz do toho, aby…
Když pověst firmy trpí negativním vlivem, zpomaluje to její marketingové…
Marketing na Webu 2.0 V poslední době se do popředí dostává termín Web 2.0. Označuje vývoj…