Honda: Nový koncept multimediální reklamy Japonská automobilka Honda představila 1. února novou kampaň pod názvem „Nepředvídatelný život.“ Televizní spot…
Heineken celosvětově sjednotí reklamní kampaň Holandský pivovar Heineken implementuje novou marketingovou…
Španělská státní televize končí s býčími zápasy Španělský provozovatel veřejnoprávní televize a…
Tvář kontroverzní kampaně proti anorexii zemřela Francouzská modelka Isabelle Caro, jejíž nahé…
Británie povolila product placement v televizním vysílání Britský telekomunikační regulátor Ofcom povolil…
Američané letos poprvé věnují internetu stejný…
Bruce Willis tváří ruské Trust Bank Hollywoodský představitel akčních hrdinů Bruce Willis se stal…
Dánské ministerstvo zdravotnictví se rozhodlo…
Reklamu v časopisech vnímají čtenáři maximálně 3,5 vteřiny 3,45 vteřiny – to je maximální čas, který lid&…