Jak proměnit obsahový marketing v reálné objednávky  Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože zahrnuje celou škálu technik. Nejefektivnější cesta, pokud chcete zlepšit postavení vaší značky…
   
   4 tipy jak na efektivní content marketing  Content marketing je promo formou textů, jejichž primárním úkolem je…
   
   Jak konkurovat marketingu velkých korporací?  Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…
   
   Nejčastější marketingové chyby začínajících podnikatelů  Pokud jste začínající podnikatel a rozjíždíte nový byznys, marketing je…
   
   Diamanty a Coca-Cola jsou věčné: Nejlepší reklamy všech dob  Něco tak malého, jako je pouhá slovní asociace, může váš brand dostat…
   
   7 nejčastějších chyb content marketingu  Content neboli obsahový marketing hýbe současným světem. Spoléhají na něj…
   
   Aby váš marketing nestřílel naslepo: 4 překážky, kterým je nutno se vyhnout  1) Rozesíláte stejné zprávy všem Více než 85 % uživatelů internetu očekává…
   
   Řeč barev: Barvy mají dopad i na vaše tržby  Barvy je třeba volit opatrně. Dopad odstínů, které zvolíte pro své…
   Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace,…
   
   Jak na soutěž o inovaci, kterou oslovíte své zákazníky  Nenabízejte pro vítěze fixní odměny a raději rozdělte jednu velkou odměnu…
   Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure…
   
   Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2)  V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…
   
   Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)  Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…