4 předsevzetí, která by si měli dát specialisté marketingu pro rok 2016 Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12 měsíců a odhad vývoje během těch následujících. Jak uvádí server EyesOnSales, v marketingu se…
Upselling: Seznamte se s účinnou taktikou navyšování objemu prodeje Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…
5 tipů pro začínající obchodníky Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…
10 předsevzetí dobrého prodejce Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…
6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat…
Umění jménem "marketing content" V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější…
5 tipů, jak místo prodávání přimět klienty, aby od vás kupovali sami V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko…
Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce." Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…
Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…