Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k člověku, který má v konečném rozhodování hlavní slovo (v angličtině se pro tohoto člověka vžil…
Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových…
Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém…
Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do…
Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim…
Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou…
Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat…
Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o…
Jan Mühlfeit je globální stratég, kouč a mentor, jehož osobním posláním je…
Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …
Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha…
Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se…