Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž…

Článek v rámci předplatného Nevíte, co děláte špatně? Udělejte si osobní audit

Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak na klienty, kteří se bojí změny

Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…

Článek v rámci předplatného Uvádíte na trh nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem

Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…

Článek v rámci předplatného Návod na organizaci soutěže pro vaše obchodní zástupce

Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku

Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…

Článek v rámci předplatného 8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…

Článek v rámci předplatného 6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý

Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…

Článek v rámci předplatného Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…

Článek v rámci předplatného 7 nejčastějších chyb v prodeji

Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…

Článek v rámci předplatného Klient chce slevu. Co na to říci?

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…

Výpis 885897 z celkem 1915