Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…
Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…
Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…