Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje vám svou pozornost, vaše šance na uzavření obchodu jsou skutečně…
Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a…
Netradiční tipy, jak odbourat stres a naladit se pozitivně na celý den Každá práce je stresová, ale pokud pracujete v prodeji a obchodě, můžete se…
Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i…
Naučte se psát e-maily, které zaujmou Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Neúspěch k obchodu patří a je pouze na jednotlivých lidech, jak na neúspěch…
3 kroky k úspěšnému a efektivnímu týmu Vedoucí týmu má odpovědnost za celkové výsledky týmu i za to, jak s ve…
Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních…
Šest toxických myšlenek, které vám brání v úspěchu Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné…
Jak na prodej drahého produktu? Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…