V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. Tentokrát jsme pro vás připravili dva nové…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Únava z rozhodování je jednou z mnoha civilizačních chorob způsobených…
Syndrom vyhoření je strašákem v mnoha oborech. A právě obchod a prodej jsou…
Ráz celého dne se nejvíce rozhoduje ráno. Proto mají vysoce produktivní a…
Řada lidí se nikdy nemůže stát dobrými obchodníky. Není to tím, že by…
Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…
Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý…