3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou…
Profesionalita – co to vlastně znamená? Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…
3 schopnosti těch nejlepších obchodníků U úspěšných lidí kolem sebe často vidíme pouze pozlátko navrchu, ale už si…
Výhody spolupráce s konkurencí Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o…
Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…
4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
Výhody, které přináší prodejce staršího věku Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
3 způsoby boje proti strachu při prodeji Každý prodejce má před obchodní schůzkou nebo prezentací větší či menší…
Opravdu má dobrá prezentace být krátká? Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace…
Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se…
6 kroků k lepší disciplíně Úspěch v prodeji je vždy podmíněn systematičností, vysokou pracovní…