Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář zaplněný sjednanými schůzkami, ve výsledku jim to nepřináší kýžené obchodní výsledky. Proč?

Protože spousta klientů si setkání rozmyslí, zruší nebo na vůbec nedorazí. Jak zabránit tomu, aby potenciální klienti nechodili na domluvené schůzky?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.