5 kroků k efektivní digitální kampani Marketing se čím dál tím víc posouvá do digitálního světa. Ten nabízí řadu možností, ale pro některé projekty se může stát černou dírou na energii a peníze. Zde je…
Jak přilákat zákazníky připravené u vás nakoupit Když začínáte podnikat, hlavní výzvou pro vás je, jak přilákat nové…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu…
Kterých emocí (a jak) se dá efektivně využít v marketingu? Reklama a propagace zdaleka nejsou založené jen na racionální argumentaci a…
Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích? Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…
Čtyři zásady propagace start-upu Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje „Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
8 nejhodnotnějších značek roku 2018 Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…