Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

24.2.2016 

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na produktu, který je prodáván, ale především na osobě prodejce. S poměrně malým úsilím tak lze významně…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

22.2.2016 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k udržení stávající klientely, je pak…

icon Na co se zeptat při pohovoru, abyste zaujali

22.2.2016 

Úkolem prvního kola pracovního pohovoru je prodat sám sebe. Podíváme-li se na to konkrétněji, vaším hlavním cílem je, aby vás personalista či potenciální vedoucí pozval na druhé kolo pohovoru. Na…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

19.2.2016 

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a…

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro obchodníky start-upů

18.2.2016 

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s prací pro zavedenou a známou firmu poněkud frustrující a náročné. I když často víte, že váš produkt je inovativní a…

Článek v rámci předplatného Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

16.2.2016 

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha potenciálních klientů. Často si musí projít nepříjemnou zkušeností s několika nekvalitními a nefunkčními produkty, než se…

icon Rekvalifikační kurz Manažer - pracovník obchodu a služeb

15.2.2016 

Tento kurz vyplňuje prostor chybějících znalostí klasického obchodu, obchodního jednání a vedení malých projektů a obchodních úseků. Je to vlastně vyšší stupeň administrativně-obchodních kurzů typu…

Článek v rámci předplatného 4 opomíjená fakta o prodeji, která vám usnadní život

15.2.2016 

Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se nakonec vždy zúží na interakci dvou nebo více lidí. A i když samozřejmě záleží na tom, co nabízíte za řešení a za produkty,…

Článek v rámci předplatného 8 rad začínajícím prodejcům

12.2.2016 

V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá základní pravidla a techniky, které zaručeně fungují nehledě na to, v jakém konkrétním oboru se pohybujete. Server INC.com zveřejnil…

Článek v rámci předplatného Jak na vyvážení pracovního a soukromého života?

10.2.2016 

Všichni máme utopickou vizi, že jednoho dne budeme schopni adekvátně vyvážit pracovní a soukromý život. Pro většinu pracujících lidí je ale tato představa zatím pouze nenaplněným snem. Ruku na srdce,…

Článek v rámci předplatného 4 techniky prodeje luxusních a drahých produktů

9.2.2016 

Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce. Často je to způsobeno tím, že předpokládají (ať už správně, nebo nesprávně), že klienti preferují kompromis před tou nejdražší…

Článek v rámci předplatného Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

8.2.2016 

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům. Efektivní komunikace, schopnost vypozorovat na klientovi jeho představy a emoce a získat od něj potřebné informace, které následně…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak více prodávat

5.2.2016 

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si jedinec může vybrat. Každý si navíc musí najít vlastní způsob prodeje, který mu bude vyhovovat. Podnikatel…

Článek v rámci předplatného 5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

4.2.2016 

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s potenciálním klientem řekne, jestli má smysl se u daného člověka snažit, nebo ne. Někdy máte z někoho…

Článek v rámci předplatného 4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

3.2.2016 

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, konzultanti a koučové přicházejí se stále novými taktikami,…

Výpis 11411155 z celkem 2619