Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného icon Rok 2015: Doba hojnosti v českém cestovním ruchu i maloobchodu

16.3.2016 

Rok 2015 představoval období hojnosti pro cestovní ruch v České republice. Počet přenocování se podle vydaných výsledků ČSÚ zvýšil meziročně o 9,6 %, počet ubytovaných hostů o 10,2 % (v samotném…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se prodejce musí dále vzdělávat

16.3.2016 

S příchodem nového roku přichází i nové podněty, plány a strategie, stejně jako u mnoha prodejců i cíle, kterých mají dosáhnout. Kolik z nich ale skutečně zapracuje na svých prodejních technikách? A…

Článek v rámci předplatného Praktický návod pro prodejce, jak se naučit vytrvalosti

15.3.2016 

Jediným rozdílem mezi úspěšným a neúspěšným prodejcem často bývá vytrvalost, respektive její nedostatek. I sebelepší obchodník se schopností inspirovat zákazníky a vyjednávat o podmínkách po čase…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak během prodejní prezentace působit sympaticky

14.3.2016 

Pokud nebudete na klienty působit sympaticky, obchod nemůžete uzavřít. To je zřejmě nejstarší rada pro prodejce, která existuje. Ve své praxi se budete potkávat s celou řadou lidí a ke každému je…

icon Na co se ptát, když vybíráte náboráře

14.3.2016 

Říká se, že kovářova kobyla chodí bosa. Platí to i v oblasti náboru? Řada náborářů se specializuje na určité obory, například obchod, výrobu či IT. Umějí tedy hledat ty nejlepší prodejce, dělníky či…

Článek v rámci předplatného Podle čeho vybírat experta na sociální sítě

11.3.2016 

Míra významnosti organizace se dnes posuzuje i podle toho, jak je úspěšná na sociálních sítích. Sociální sítě jsou již pevnou součástí obchodních strategií. Jak však udržet tempo s neustále se měnící…

icon Nejprve optimalizujte své lidi, procesy až potom

10.3.2016 

Mnoho společností si představuje, že optimalizace procesů půjde ruku v ruce s modernizací systémů. Tak tomu však není vždy. Procesy musejí být hlavně dobře sladěny s tím, jak k nim přistupují…

Článek v rámci předplatného Zlomové body každého prodeje

10.3.2016 

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní zlomové body, ve kterých se rozhoduje,…

Článek v rámci předplatného 3 rady ženám, které si zvolily prodejní dráhu

9.3.2016 

Debaty o rozdílech mezi platy mužů a žen či o kvótách pro ženy v různých funkcích jsou dnes každodenním tématem ve veřejné i privátní sféře. A i když se to však na první pohled nemusí zdát, pracovní…

Článek v rámci předplatného 4 překážky v uzavření obchodu, které dříve nebo pozděj pochopí každý prodejce

8.3.2016 

Stává se vám někdy, že si uvědomíte nebo se dozvíte nějakou věc a postesknete si, že kdybyste ji věděli již dávno, mohli jste se vyvarovat spousty chyb, kterých jste se dopustili v minulosti? Ten samý…

Článek v rámci předplatného I ty nejvytíženější manažery jde zaujmout

7.3.2016 

Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k člověku, který má v konečném rozhodování hlavní slovo (v angličtině se pro tohoto člověka vžil výraz decision-maker, tedy ten, kdo…

Článek v rámci předplatného Jarní úklid aneb Udělejte si audit vašich prodejních postupů

4.3.2016 

Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových obchodních strategií a prodejních postupů, to vše neodmyslitelně patří k prodejní profesi. I sebelepší prodejní postup má…

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření u prodejců: Jak ho poznat a jak mu čelit

3.3.2016 

Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém rozpoložení člověka, který tuto profesi vykonává. V prodeji je občasná potřeba vypnout a relaxovat zcela normální, stejně jako…

icon Lidl hledá vedoucího oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců

3.3.2016 

Láká Vás v rámci adaptace na novou pozici navštívit některé z evropských měst, třeba Lublaň nebo Salzburg mít možnost v němčině komunikovat s kolegy ze 26 zemí Evropy a dozvědět se, jaká…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

2.3.2016 

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty, které prodejci určuje firma, a ty, které si určuje on sám. Prvních několik měsíců v roce je často…

Výpis 11111125 z celkem 2609