Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření u prodejců: Jak ho poznat a jak mu čelit

3.3.2016 

Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém rozpoložení člověka, který tuto profesi vykonává. V prodeji je občasná potřeba vypnout a relaxovat zcela normální, stejně jako…

icon Lidl hledá vedoucího oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců

3.3.2016 

Láká Vás v rámci adaptace na novou pozici navštívit některé z evropských měst, třeba Lublaň nebo Salzburg mít možnost v němčině komunikovat s kolegy ze 26 zemí Evropy a dozvědět se, jaká…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

2.3.2016 

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty, které prodejci určuje firma, a ty, které si určuje on sám. Prvních několik měsíců v roce je často…

Článek v rámci předplatného 8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

29.2.2016 

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou nahrazena klasickou interaktivní obchodní schůzkou. Jestliže však musíte jít přednést svůj návrh před investora, před vedení…

Článek v rámci předplatného Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

26.2.2016 

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po určité době mu prodejce zatelefonuje a dozví se, že potenciální klient předal informace dál a čeká na…

icon Magdaléna Homolková v Management TV: Rozvojová zpětná vazba – klíčový nástroj k úspěchu lidí

Audio  26.2.2016 

Magdaléna Homolková, senior konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti Image Lab. Má komplexní zkušenosti s rozvojem manažerů, manažerských týmů a obchodníků. Nejčastěji školí prodejní dovednosti,…

icon Profil Magdalény Homolkové - lektorky společnosti Image Lab

Audio  26.2.2016 

Magdaléna Homolková, senior konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti Image Lab. Má komplexní zkušenosti s rozvojem manažerů, manažerských týmů a obchodníků. Nejčastěji školí prodejní dovednosti,…

Článek v rámci předplatného Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

25.2.2016 

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o produktu, který mu nabízíte. Často ji chce znát ještě předtím, než vůbec ví, jak vaše řešení funguje a k čemu se používá. Mnohdy…

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

24.2.2016 

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na produktu, který je prodáván, ale především na osobě prodejce. S poměrně malým úsilím tak lze významně…

icon Na co se zeptat při pohovoru, abyste zaujali

22.2.2016 

Úkolem prvního kola pracovního pohovoru je prodat sám sebe. Podíváme-li se na to konkrétněji, vaším hlavním cílem je, aby vás personalista či potenciální vedoucí pozval na druhé kolo pohovoru. Na…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

22.2.2016 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k udržení stávající klientely, je pak…

Článek v rámci předplatného Umíte zapůsobit na emoce klienta?

19.2.2016 

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a…

Článek v rámci předplatného 8 tipů pro obchodníky start-upů

18.2.2016 

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s prací pro zavedenou a známou firmu poněkud frustrující a náročné. I když často víte, že váš produkt je inovativní a…

Článek v rámci předplatného Argumenty, proč nejnižší cena není pro klienta ta nejlepší volba

16.2.2016 

Zaměření z příliš velké části pouze na cenu je bohužel nešvarem mnoha potenciálních klientů. Často si musí projít nepříjemnou zkušeností s několika nekvalitními a nefunkčními produkty, než se…

icon Rekvalifikační kurz Manažer - pracovník obchodu a služeb

15.2.2016 

Tento kurz vyplňuje prostor chybějících znalostí klasického obchodu, obchodního jednání a vedení malých projektů a obchodních úseků. Je to vlastně vyšší stupeň administrativně-obchodních kurzů typu…

Výpis 11111125 z celkem 2597