Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného 4 opomíjená fakta o prodeji, která vám usnadní život

15.2.2016 

Ať už se pohybujete v oblasti B2C nebo v B2B, prodej a obchodní styky se nakonec vždy zúží na interakci dvou nebo více lidí. A i když samozřejmě záleží na tom, co nabízíte za řešení a za produkty,…

Článek v rámci předplatného 8 rad začínajícím prodejcům

12.2.2016 

V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá základní pravidla a techniky, které zaručeně fungují nehledě na to, v jakém konkrétním oboru se pohybujete. Server INC.com zveřejnil…

Článek v rámci předplatného Jak na vyvážení pracovního a soukromého života?

10.2.2016 

Všichni máme utopickou vizi, že jednoho dne budeme schopni adekvátně vyvážit pracovní a soukromý život. Pro většinu pracujících lidí je ale tato představa zatím pouze nenaplněným snem. Ruku na srdce,…

Článek v rámci předplatného 4 techniky prodeje luxusních a drahých produktů

9.2.2016 

Mnoho prodejců má problém s prodejem těch nejdražších produktů v nabídce. Často je to způsobeno tím, že předpokládají (ať už správně, nebo nesprávně), že klienti preferují kompromis před tou nejdražší…

Článek v rámci předplatného Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

8.2.2016 

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům. Efektivní komunikace, schopnost vypozorovat na klientovi jeho představy a emoce a získat od něj potřebné informace, které následně…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak více prodávat

5.2.2016 

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si jedinec může vybrat. Každý si navíc musí najít vlastní způsob prodeje, který mu bude vyhovovat. Podnikatel…

Článek v rámci předplatného 5 signálů, že nemá cenu ztrácet s potenciálním klientem čas

4.2.2016 

Po určité době si každý prodejce vypěstuje určitou intuici, která mu hned ze začátku interakce s potenciálním klientem řekne, jestli má smysl se u daného člověka snažit, nebo ne. Někdy máte z někoho…

Článek v rámci předplatného 4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

3.2.2016 

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, konzultanti a koučové přicházejí se stále novými taktikami,…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

2.2.2016 

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho jiného. S tímto tvrzením se v mírných obměnách prodejci setkávají často, zvláště pokud nabízejí běžně dostupnou či nezbytnou…

Článek v rámci předplatného 3 zbytečné věty, které by prodejci měli vyřadit ze svého slovníku

1.2.2016 

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem. Efektivní jsou akční slova, která evokují změnu, rychlé vyřízení, posun směrem kupředu. Naopak…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

28.1.2016 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak v roce 2016 více prodávat

27.1.2016 

Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována jako období, kdy díky novým technologiím neustále narůstá počet možností, jak získat nové kontakty a jak se spojit se…

icon Vědomosti nejsou vše, podpořte je měřitelným rozvojem dovedností

25.1.2016 

Vědět, jak si poradit v problémové situaci, jak pracovat s pocity druhých lidí, jak spolupracovat to vše je velmi důležité pro úspěšný a spokojený život. Stát jen na jedné noze (noze znalostí a…

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

25.1.2016 

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.) Jsem utíkající, pomáhající prodejce. Navštívil jsem firmu B. v Opavě, jež je…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

22.1.2016 

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet, úplně eliminovat se nedají, už jen…

Výpis 11261140 z celkem 2597