Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Podle čeho vybírat experta na sociální sítě

11.3.2016 

Míra významnosti organizace se dnes posuzuje i podle toho, jak je úspěšná na sociálních sítích. Sociální sítě jsou již pevnou součástí obchodních strategií. Jak však udržet tempo s neustále se měnící…

Článek v rámci předplatného Zlomové body každého prodeje

10.3.2016 

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní zlomové body, ve kterých se rozhoduje,…

icon Nejprve optimalizujte své lidi, procesy až potom

10.3.2016 

Mnoho společností si představuje, že optimalizace procesů půjde ruku v ruce s modernizací systémů. Tak tomu však není vždy. Procesy musejí být hlavně dobře sladěny s tím, jak k nim přistupují…

Článek v rámci předplatného 3 rady ženám, které si zvolily prodejní dráhu

9.3.2016 

Debaty o rozdílech mezi platy mužů a žen či o kvótách pro ženy v různých funkcích jsou dnes každodenním tématem ve veřejné i privátní sféře. A i když se to však na první pohled nemusí zdát, pracovní…

Článek v rámci předplatného 4 překážky v uzavření obchodu, které dříve nebo pozděj pochopí každý prodejce

8.3.2016 

Stává se vám někdy, že si uvědomíte nebo se dozvíte nějakou věc a postesknete si, že kdybyste ji věděli již dávno, mohli jste se vyvarovat spousty chyb, kterých jste se dopustili v minulosti? Ten samý…

Článek v rámci předplatného I ty nejvytíženější manažery jde zaujmout

7.3.2016 

Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k člověku, který má v konečném rozhodování hlavní slovo (v angličtině se pro tohoto člověka vžil výraz decision-maker, tedy ten, kdo…

Článek v rámci předplatného Jarní úklid aneb Udělejte si audit vašich prodejních postupů

4.3.2016 

Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových obchodních strategií a prodejních postupů, to vše neodmyslitelně patří k prodejní profesi. I sebelepší prodejní postup má…

icon Lidl hledá vedoucího oddělení rozvoje a vzdělávání zaměstnanců

3.3.2016 

Láká Vás v rámci adaptace na novou pozici navštívit některé z evropských měst, třeba Lublaň nebo Salzburg mít možnost v němčině komunikovat s kolegy ze 26 zemí Evropy a dozvědět se, jaká…

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření u prodejců: Jak ho poznat a jak mu čelit

3.3.2016 

Momentální úspěšnost kariéry obchodníka je přímo závislá na psychickém rozpoložení člověka, který tuto profesi vykonává. V prodeji je občasná potřeba vypnout a relaxovat zcela normální, stejně jako…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité míti pevné cíle

2.3.2016 

Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do dvou základních skupin: ty, které prodejci určuje firma, a ty, které si určuje on sám. Prvních několik měsíců v roce je často…

Článek v rámci předplatného 8 rychlých tipů, jak podat skvělou prodejní prezentaci

29.2.2016 

Prodejní prezentace již není příliš vídaným jevem, protože byla většinou nahrazena klasickou interaktivní obchodní schůzkou. Jestliže však musíte jít přednést svůj návrh před investora, před vedení…

icon Profil Magdalény Homolkové - lektorky společnosti Image Lab

Audio  26.2.2016 

Magdaléna Homolková, senior konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti Image Lab. Má komplexní zkušenosti s rozvojem manažerů, manažerských týmů a obchodníků. Nejčastěji školí prodejní dovednosti,…

icon Magdaléna Homolková v Management TV: Rozvojová zpětná vazba – klíčový nástroj k úspěchu lidí

Audio  26.2.2016 

Magdaléna Homolková, senior konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti Image Lab. Má komplexní zkušenosti s rozvojem manažerů, manažerských týmů a obchodníků. Nejčastěji školí prodejní dovednosti,…

Článek v rámci předplatného Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

26.2.2016 

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po určité době mu prodejce zatelefonuje a dozví se, že potenciální klient předal informace dál a čeká na…

Článek v rámci předplatného Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

25.2.2016 

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o produktu, který mu nabízíte. Často ji chce znát ještě předtím, než vůbec ví, jak vaše řešení funguje a k čemu se používá. Mnohdy…

Výpis 11261140 z celkem 2619