Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Pracovní prostředí by vás mělo stimulovat, ne stresovat

11.1.2016  Rozhovor s architekty a lektory Juditou Tylšovou a Milošem Fischerem

Architekti Judita Tylšová a Miloslav Fischer společně navrhují a tvoří již od studií na ČVUT, kde oba absolvovali Fakultu architektury. Kromě vlastních klientských zakázek na projektech ale také…

10 klíčových mobilních spotřebitelských trendů pro rok 2016

8.1.2016 

Společnost ZenithOptimedia odhalila 10 trendů, které ukazují, jak bude technologie spotřebitelům umožňovat stále mobilnější chování. To představuje nové příležitosti pro značky, jak mohou spotřebitele…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro začínající obchodníky

6.1.2016 

Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské činnosti, na jejich práci jsou závislé veškeré větší firmy a jsou pro ně často hlavním přímým zdrojem výdělku. Od představy…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2015

5.1.2016 

Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a vykrucování. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2015. Další…

Článek v rámci předplatného 10 předsevzetí dobrého prodejce

31.12.2015 

Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i pravidel slušného chování a dobrého působení na ostatní, vám dlouhodobě zaručí vyšší úspěšnost v prodeji. Server Salesopedia…

Článek v rámci předplatného 6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji

30.12.2015 

Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého, zanalyzovat chování daného jedince to jsou schopnosti, kde se…

Článek v rámci předplatného Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

29.12.2015 

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se neprozřetelně dostanou k různým extra službám, individuálním úpravám a nadstandardním vybavením, a po…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč je volání naslepo potenciálním klientům už za zenitem

23.12.2015 

Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy nevyjádřili žádný zájem o vaše služby (tzv. cold calling), je nedílnou součástí prodeje a že do určité míry tuto činnost musí…

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

22.12.2015 

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V takovýchto chvílích klienta neruš, mlč. Buď tak nenápadný, jak jen to jde. Jako bys tam…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak místo prodávání přimět klienty, aby od vás kupovali sami

21.12.2015 

V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím. Důvodem je fakt, že díky informačním technologiím, internetu a sociálním sítím mají mnohem více…

icon Společnost DMC management consulting pomáhá dětem z Kaňky

17.12.2015 

První prosincovou neděli společnost DMC management consulting již podesáté uspořádala mikulášské odpoledne na podporu o.p.s. Kaňka, kterého se vedle dětí z Kaňky účastní i děti zaměstnanců a…

icon Náborové trendy pro rok 2016

16.12.2015 

Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování o výběru zaměstnanců na základě dat. Náboráři sice již umějí poměrně dobře sbírat data, při rozhodování je však zatím…

Článek v rámci předplatného Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

11.12.2015 

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a…

Článek v rámci předplatného 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

10.12.2015 

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti,…

Článek v rámci předplatného Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

8.12.2015 

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada…

Výpis 11561170 z celkem 2609