Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

11.12.2015 

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a…

Článek v rámci předplatného 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

10.12.2015 

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti,…

Článek v rámci předplatného Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

8.12.2015 

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada…

icon Proč právě MBA studium na Fakultě podnikatelské VUT v Brně?

7.12.2015 

Vždy jsem měl sen působit v oblasti odbytu. Již v mládí, v době, kdy mobilní telefonování zažívalo první boom, jsem sbíral první zkušenosti v oblasti prodeje mobilních telefonů. Před téměř čtyřmi lety…

Článek v rámci předplatného 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

7.12.2015 

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…

Článek v rámci předplatného icon Setkání s inspirací aneb KREATIVITA v byznysu

7.12.2015 

Co je kreativita? Kde se bere? Dá se naučit a rozvíjet? Jak k byznysu přistoupit kreativně a uspět? Co můžeme čerpat z umění a jiných oborů? Přijďte se inspirovat, sdílet a hledat odpovědi společně s…

Článek v rámci předplatného Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

3.12.2015 

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na schůzce nebo během telefonátu postupně krok po kroku společně odsouhlasíte jednotlivé dílčí aspekty…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

1.12.2015 

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany potenciálního klienta je běžnou záležitostí života prodejce, kvůli které se však mnoho prodejců zbytečně…

icon Peter Broster, nový finanční ředitel skupiny AAA AUTO

30.11.2015 

Peter Broster, který donedávna zastával pozici finančního ředitele společnosti GTS v České republice, byl jmenován novým finančním ředitelem prodejce ojetých vozů AAA AUTO. Peter Broster (50) je…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon

30.11.2015 

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu či online prodeje je telefon nenahraditelným nástrojem,…

Článek v rámci předplatného Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

27.11.2015 

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci: Musím to ještě probrat se svým partnerem / šéfem / manželkou? Hned po ceně se zřejmě jedná o jednu z nejčastějších forem…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

26.11.2015 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

Článek v rámci předplatného Tipy pro efektivní online prodejní kampaň

24.11.2015 

Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé částečně, jiné plně. A není se čemu divit. Internet nabízí celou řadu výhod a zjednodušení jak ze strany zákazníka, tak ze strany…

Článek v rámci předplatného 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

Článek v rámci předplatného Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

20.11.2015 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. I když se může zdát, že moderní doba přinesla zcela…

Výpis 11561170 z celkem 2597