Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Jděte za hranice své komfortní zóny

29.10.2015 

Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám v mnohých případech v každodenním životě pomáhá. Díky návyku jsme schopni například řídit, oblékat se a dělat jiné rutinní…

Článek v rámci předplatného Specifika prodeje velkým korporacím

27.10.2015 

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba jiných prodejních technik, ale zároveň většinou i vyšší obraty a provize. I v rámci B2B lze však rozlišit několik úrovní. A…

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

27.10.2015 

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát konzultanty, potřebují pomoc a podporu na několika úrovních. Zmínili jsme potřebu nový…

Článek v rámci předplatného 4 tajemství volání zákazníkům naslepo

26.10.2015 

Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům nebo společnostem bez předchozího kontaktu nebo dřívějšího zájmu z jejich strany. Oproti ostatním druhům prodeje je cold…

icon Opravdu znáte svůj byznys? Tři základní kameny, bez kterých to nejde

22.10.2015 

Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře informováni. Pro případ, že se vás podřízení zeptají ale také především proto, abyste mohli přijímat správná rozhodnutí, tvrdí web…

Článek v rámci předplatného Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

22.10.2015 

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok 2016. Vytvoření prodejního plánu na toto období není dobré nechávat na poslední chvíli, abyste měli dostatek času na…

Článek v rámci předplatného 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

20.10.2015 

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme. Mnoho odborné literatury pro prodejce se zabývá tím, co by měl prodejce umět a dělat, ale zároveň…

Článek v rámci předplatného Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

19.10.2015 

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až agresivním jedincem, který nenechá klienta promluvit a neustále mu svým neutichajícím monologem skáče do…

Článek v rámci předplatného 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

16.10.2015 

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny prodejců. Někdy však chybí vhled do důvodů, které k odmítnutí vedly, jelikož strohé Nemám zájem", které od klienta slyšíme,…

Článek v rámci předplatného Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

15.10.2015 

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo zdánlivě podobné řešení jako vy nabídne levněji nebo výhodněji. Nemělo by vás překvapit, že klienti, kteří jdou za vámi se snahou…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak vytěžit maximum z prodejního školení

14.10.2015 

Prodejci, kteří za svou kariéru již prošli řadou různých školení, tuto situaci znají. Probíhá školení, lektor je odborníkem ve svém oboru a skutečně se snaží, nicméně téma a obsah školení se neshodují…

icon České firmy zvládají krizi, ale dlouhodobě neumí růst. Proč?

14.10.2015 

Je tomu zhruba rok, co v Česku víceméně odezněla ekonomická krize, která začala v roce 2008 ve Spojených státech. Díky dostatečnému časovému odstupu již lze toto období bilancovat a s klidným…

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

14.10.2015 

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit obchodníky jenom telefonovat je jako dávat náplast na povrchovou odřeninu a…

Článek v rámci předplatného icon Rostislav Trávníček, nový ředitel marketingu a komunikace NN

13.10.2015 

K 5. říjnu nastoupil do funkce ředitele marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti Rostislav Trávníček. V nové pozici bude mít na starost marketing, výzkum trhu a také externí a…

Článek v rámci předplatného 8 vlastností top prodejců

13.10.2015 

Prodejní profese klade vysoké nároky na osobní charakter člověka a na jeho disciplínu. S prodejem stoupá i padá úspěch celé společnosti a bez kvalitních prodejců se ani tomu nejlepšímu výrobku nebude…

Výpis 11861200 z celkem 2597