Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Edwards zavádí pro rodiče podporu práce z domova

13.11.2015 

Unikátní benefit pro zaměstnance nabízí nově společnost Edwards, která je předním vývojářem a výrobcem vakuových zařízení. Rozhodla se představit nový program, který podporuje rodiče s dětmi, zejména…

Článek v rámci předplatného Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

12.11.2015 

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger Events That Turn Prospects Into Customers, existují obecně platné indikátory, které značí, že firmy se chystají měnit…

Článek v rámci předplatného 3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen

11.11.2015 

Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na provoz, ale i řada psychologických a strategicky-obchodních faktorů. To, že cena zásadním způsobem ovlivňuje reakci zákazníků…

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

9.11.2015 

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu na semináři o prodeji. Na schůzce s panem K. jsem již v úvodu udělal jednu…

Článek v rámci předplatného 7 rad prodejcům po telefonu

6.11.2015 

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však do určité míry nevyhne skutečně žádný obchodník. Server Selling Power přinesl 7 rad těm, kteří se v dovednosti telefonního…

Článek v rámci předplatného Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

5.11.2015 

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky nic nenamítá, nijak se nevyjadřuje, se vším pasivně souhlasí, nakonec ale nabídku odmítne a víceméně beze slova odejde. To,…

icon Martina Kirchrathová je novou generální ředitelkou společnosti Ingenico pro Českou republiku a Slovensko

4.11.2015 

Společnost Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 ING), globální lídr v oblasti plateb, oznámila, že její novou ředitelkou pro pobočku v České republice a na Slovensku byla jmenována Martina…

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

4.11.2015 

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i firmy poskytující odborný servis či produkty vyžadující přítomnost odborníka na…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak lépe přesvědčit

3.11.2015 

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na rozhodování jiných lidí a celkově se umět vcítit do ostatních jsou navíc schopnosti, které jistě využijete i…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

2.11.2015 

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální zákazníky, vás kontaktují sami klienti a žádají o schůzku či konzultaci. A skutečně existují prodejci, kteří této výměny rolí…

Článek v rámci předplatného Dekáda luxusu: Obchodování s luxusem na internetu rapidně poroste

30.10.2015 

Online tržby luxusního zboží by se do roku 2025 mohly ztrojnásobit na objem 70 miliard euro, podle článku na webu mckiney.com. Pracovníci McKinsey zanalyzovali vývoj online prodejů více než 50…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Jděte za hranice své komfortní zóny

29.10.2015 

Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám v mnohých případech v každodenním životě pomáhá. Díky návyku jsme schopni například řídit, oblékat se a dělat jiné rutinní…

icon Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (1/2)

29.10.2015 

Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat věci nově. Nemusíte proto sestavovat speciální strategii pro digitální oblast. Digitál totiž zasáhne do všech aspektů vašeho…

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

27.10.2015 

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát konzultanty, potřebují pomoc a podporu na několika úrovních. Zmínili jsme potřebu nový…

Článek v rámci předplatného Specifika prodeje velkým korporacím

27.10.2015 

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba jiných prodejních technik, ale zároveň většinou i vyšší obraty a provize. I v rámci B2B lze však rozlišit několik úrovní. A…

Výpis 11861200 z celkem 2609