Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného 4 tajemství volání zákazníkům naslepo

26.10.2015 

Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům nebo společnostem bez předchozího kontaktu nebo dřívějšího zájmu z jejich strany. Oproti ostatním druhům prodeje je cold…

Článek v rámci předplatného Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

22.10.2015 

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok 2016. Vytvoření prodejního plánu na toto období není dobré nechávat na poslední chvíli, abyste měli dostatek času na…

icon Opravdu znáte svůj byznys? Tři základní kameny, bez kterých to nejde

22.10.2015 

Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře informováni. Pro případ, že se vás podřízení zeptají ale také především proto, abyste mohli přijímat správná rozhodnutí, tvrdí web…

Článek v rámci předplatného 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

20.10.2015 

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako rozhodnutí, co dělat budeme. Mnoho odborné literatury pro prodejce se zabývá tím, co by měl prodejce umět a dělat, ale zároveň…

Článek v rámci předplatného Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

19.10.2015 

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až agresivním jedincem, který nenechá klienta promluvit a neustále mu svým neutichajícím monologem skáče do…

Článek v rámci předplatného 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

16.10.2015 

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny prodejců. Někdy však chybí vhled do důvodů, které k odmítnutí vedly, jelikož strohé Nemám zájem", které od klienta slyšíme,…

Článek v rámci předplatného Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

15.10.2015 

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo zdánlivě podobné řešení jako vy nabídne levněji nebo výhodněji. Nemělo by vás překvapit, že klienti, kteří jdou za vámi se snahou…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak vytěžit maximum z prodejního školení

14.10.2015 

Prodejci, kteří za svou kariéru již prošli řadou různých školení, tuto situaci znají. Probíhá školení, lektor je odborníkem ve svém oboru a skutečně se snaží, nicméně téma a obsah školení se neshodují…

icon České firmy zvládají krizi, ale dlouhodobě neumí růst. Proč?

14.10.2015 

Je tomu zhruba rok, co v Česku víceméně odezněla ekonomická krize, která začala v roce 2008 ve Spojených státech. Díky dostatečnému časovému odstupu již lze toto období bilancovat a s klidným…

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

14.10.2015 

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit obchodníky jenom telefonovat je jako dávat náplast na povrchovou odřeninu a…

Článek v rámci předplatného icon Rostislav Trávníček, nový ředitel marketingu a komunikace NN

13.10.2015 

K 5. říjnu nastoupil do funkce ředitele marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti Rostislav Trávníček. V nové pozici bude mít na starost marketing, výzkum trhu a také externí a…

Článek v rámci předplatného 8 vlastností top prodejců

13.10.2015 

Prodejní profese klade vysoké nároky na osobní charakter člověka a na jeho disciplínu. S prodejem stoupá i padá úspěch celé společnosti a bez kvalitních prodejců se ani tomu nejlepšímu výrobku nebude…

Článek v rámci předplatného Osnova přesvědčivé prodejní prezentace krok po kroku

9.10.2015 

Obchodní prezentace, stejně jako filmy, přednášky, povídky nebo proslovy, sestávají ze tří hlavních částí definovaných již Aristotelem v jeho definici divadelního příběhu: začátek, hlavní část a…

Článek v rámci předplatného Jak získat respekt? Dodržujte osobní disciplínu

8.10.2015 

Získat uznání a respekt svého okolí může pouze vyrovnaný člověk, který žije a jedná podle jasně definované osobní filozofie. Být inspirující a respektovanou osobou je meta, které by měl dosáhnout…

Článek v rámci předplatného Jak na psaní e-mailů, které neskončí v koši

6.10.2015 

Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal marketérům a prodejcům jedinečný nástroj, jak oslovit široké spektrum potenciálních klientů za minimální náklady. Ovšem…

Výpis 12011215 z celkem 2609