Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 6 nejúčinnějších psychologických triků v prodeji

30.12.2015 

Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého, zanalyzovat chování daného jedince to jsou schopnosti, kde se…

Článek v rámci předplatného Ulehčete klientovi rozhodování. Nenabízejte příliš mnoho možností

29.12.2015 

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se neprozřetelně dostanou k různým extra službám, individuálním úpravám a nadstandardním vybavením, a po…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč je volání naslepo potenciálním klientům už za zenitem

23.12.2015 

Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy nevyjádřili žádný zájem o vaše služby (tzv. cold calling), je nedílnou součástí prodeje a že do určité míry tuto činnost musí…

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

22.12.2015 

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V takovýchto chvílích klienta neruš, mlč. Buď tak nenápadný, jak jen to jde. Jako bys tam…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak místo prodávání přimět klienty, aby od vás kupovali sami

21.12.2015 

V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím. Důvodem je fakt, že díky informačním technologiím, internetu a sociálním sítím mají mnohem více…

icon Společnost DMC management consulting pomáhá dětem z Kaňky

17.12.2015 

První prosincovou neděli společnost DMC management consulting již podesáté uspořádala mikulášské odpoledne na podporu o.p.s. Kaňka, kterého se vedle dětí z Kaňky účastní i děti zaměstnanců a…

icon Náborové trendy pro rok 2016

16.12.2015 

Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování o výběru zaměstnanců na základě dat. Náboráři sice již umějí poměrně dobře sbírat data, při rozhodování je však zatím…

Článek v rámci předplatného Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

11.12.2015 

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a…

Článek v rámci předplatného 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

10.12.2015 

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti,…

Článek v rámci předplatného Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

8.12.2015 

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musejí podnikatelé či prodejci udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada…

icon Proč právě MBA studium na Fakultě podnikatelské VUT v Brně?

7.12.2015 

Vždy jsem měl sen působit v oblasti odbytu. Již v mládí, v době, kdy mobilní telefonování zažívalo první boom, jsem sbíral první zkušenosti v oblasti prodeje mobilních telefonů. Před téměř čtyřmi lety…

Článek v rámci předplatného icon Setkání s inspirací aneb KREATIVITA v byznysu

7.12.2015 

Co je kreativita? Kde se bere? Dá se naučit a rozvíjet? Jak k byznysu přistoupit kreativně a uspět? Co můžeme čerpat z umění a jiných oborů? Přijďte se inspirovat, sdílet a hledat odpovědi společně s…

Článek v rámci předplatného 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

7.12.2015 

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám? Někdy stačí používat ty správné…

Článek v rámci předplatného Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

3.12.2015 

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na schůzce nebo během telefonátu postupně krok po kroku společně odsouhlasíte jednotlivé dílčí aspekty…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

1.12.2015 

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany potenciálního klienta je běžnou záležitostí života prodejce, kvůli které se však mnoho prodejců zbytečně…

Výpis 11711185 z celkem 2619