Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění každým dnem tak rychle,…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a vzhledem k tomu, o kolik…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?