Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce společnosti něco dělá a v …
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes připomeneme šest…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…