Články z oblasti vzdělávání a poradenství

6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší firmy, se dá s určitými…

Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy…

Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace obchodníků. Platí ale toto…

Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Ukázal průzkum mezi…

4 zásady call centra moderní doby

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i…

Více empatie do zákaznického servisu

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…

Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost

Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…

8 kroků k získání loajální klientely

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků,…

6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…

Výpis 163171 z celkem 458