Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…

5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty

Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…

Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…

Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…

4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…

Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…

Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje…

5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický…

Výpis 8290 z celkem 458