Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále shánět nové a nové…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na to, jak s nimi jednáte.…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje…
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v řadě jiných je zákaznický…