Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních příležitostí jedním z…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v …
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …