Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit…
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu vaší klientely. Anebo jím…
Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní.…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…