Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest kroků k získání loajálních klientů

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit…

Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste…

Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu vaší klientely. Anebo jím…

10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní.…

Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se…

Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých…

Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší…

Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i…

Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…

Výpis 9199 z celkem 458