Pohledy na firemní identitu v oblasti e-komerce zahrnují několik běžných mýtů. Jedná se zejména o předpoklad, že velké peníze koupí firmě velké jméno nebo že…
Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně…
Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu.…
Internetový newsletter je ekvivalentem reklamní brožury nebo klasického…
Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné…
Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy…
Uvádění kontaktních informací na firemních webových stránkách je velice…
Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…
Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…
E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud…
Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším…
Internetový obchod se rozběhl ve Spojených státech v roce 1992. Nejprve se…
Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle…