Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak být vidět a jak oslovit potenciální zákazníky či obchodní partnery, a to vše za relativně…
V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s …
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat…
Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí…
Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …