B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C obchodování musejí B2B prodejci musejí přesvědčit nejenom jednoho…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku…
Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených…
Chcete uzavírat více obchodů a chcete, aby vaše prodeje měly větší…
Zkušenější prodejci, kteří se v obchodním světě pohybují již nějaký…
Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení…
Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá…
Plánování je klíčem k úspěchu. Jasně vytyčené cíle i vymyšlená cesta,…
Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada.…
Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…