5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené…
Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou? Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
3 tipy, co dělat, když přestanou jít obchody Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…
Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
I introvertní prodejce může být úspěšný Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…
3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…
Výhody spolupráce s konkurencí Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o…