„Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje „Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit nového potenciálního klienta. Jedná se o představení, toho, co…
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby…
Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře…
Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on…
Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku.…
„Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá? V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který…
Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je…
Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u…
„Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše…
Vizualizace: technika vrcholových sportovců, která ale pomáhá i obchodníkům Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
Hledáte si práci jako obchodník? Poradíme vám, jak sepsat CV Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti…
Jak uspět na pohovoru na obchodní pozici: Podrobný návod krok po kroku Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně…