S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi…
Blízká budoucnost, a to včetně roku 2016, bude v oblasti obchodu definována…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (…
Jistě sami na sobě pozorujete, že projev některých lidí dovedete vyloženě…
Obchod je jen a pouze o lidech. Kariérní postup v obchodní sféře a osobní…
Ne každý, kdo pracuje v prodeji, má ty charakterové vlastnosti, které při…
Začátek nového roku s sebou vždy nese bilancování právě uplynulých 12…
Zvyšování objemu prodejů mnoha firem významně závisí na taktice, pro kterou…
Pracovní pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky…
Prodejci jsou dnes velmi žádaní. Vyskytují se ve všech oborech lidské…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má…
Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i…