V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit,…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…
Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v …
Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se…
Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…