Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

255 přečtení

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…

Článek v rámci předplatného Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

252 přečtení

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

239 přečtení

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

230 přečtení

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…

Článek v rámci předplatného „Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

230 přečtení

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

214 přečtení

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně…

Článek v rámci předplatného Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis

208 přečtení

Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

207 přečtení

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

198 přečtení

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…

Článek v rámci předplatného Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

184 přečtení

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni…

DALL·E 2024-05-07 13.35.16 - A street art style mural on the wall of a modern business building, without any text or circle around the head, representing the theme of regaining cu

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

166 přečtení

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

165 přečtení

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…

Výpis 2536 z celkem 42