Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…
V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…