Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

13.10.2023 

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na sobě často nedá znát pochybnosti o určitém specifickém aspektu vaší nabídky a mnohdy udává zástupné…

Článek v rámci předplatného Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

10.10.2023 

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních…

icon Aktuální problémy managementu – Pozvánka na konferenci Manažerské etudy: Výzvy a inspirace v neklidných časech

10.10.2023 

Současná doba přináší manažerům a podnikatelům celou řadu problémů a výzev. O zkušenostech s jejich řešením se podělí specialisté z praxe na konferenci Manažerské etudy.

icon Reskilling: Co to je a jak vám to pomůže udržet si ve firmě kvalitní zaměstnance

9.10.2023 

Co to je „reskilling“, jakou má souvislost s horizontálním přesunem zaměstnanců v rámci jedné firmy a jak jej můžete využít k tomu, abyste nepřicházeli o talentované zaměstnance? O tom všem si povíme…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

5.10.2023 

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé většině případů se provize prodejce odvíjí od částky skutečně připsané na účet, nikoliv z …

Článek v rámci předplatného Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

3.10.2023 

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí podnikatel/prodejce udělat. Často se přitom koukají na nabídku konkurence a zjišťují, že existuje řada…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv

26.9.2023 

Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl komunikace i přístup ke klientovi vždy upravit tak, že každému zákazníkovi dovede prodat víceméně cokoliv. Je možné se toto umění…

icon Nové kurzy a moderní prostory pro efektivní IT vzdělávání

25.9.2023 

Školící centrum společnosti COMPUTER HELP má mnohaletou zkušenost v oblasti IT vzdělávání. Již od roku 1993 pomáhá uživatelům a IT profesionálům rozvíjet své dovednosti v moderních prostorách přímo v…

Článek v rámci předplatného Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

22.9.2023 

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

20.9.2023 

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.

icon Lenka Kružíková, innogy: Implementace personálního systému může být náročná, ale vyplatí se

20.9.2023  Rozhovor s Lenkou Kružíkovou, HR manažerkou ve společnosti innogy Česká republika

Energetická společnost innogy Česká republika měla vlastní HR systém vyvinutý na míru, ale protože začal být nevyhovující, rozhodla se přejít na řešení SAP SuccessFactors. Jaké přesně kroky k této…

icon Vychovejte si nová prodejní esa ve vašem týmu pomocí těchto tří kroků

18.9.2023 

Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát důležitou roli, dopracovat se s k vynikajícím prodejním schopnostem chce hlavně píli a tvrdou práci. Zde jsou tři strategie,…

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

14.9.2023 

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní zlomové body, ve kterých se rozhoduje,…

icon Jan Marek, Remarkable: Baví mě dostávat z lidí víc, než sami považují za možné

Audio  12.9.2023  Podcast s Janem Markem, trenérem, konzultantem a partnerem ve společnosti Remarkable, s.r.o. a s Tomášem Pospíchalem, projektovým ředitelem IVITERA, a.s.

Jan Marek působí v oblasti osobního i týmového rozvoje jednotlivců i firem od roku 2004. Patnáct let také řídil firmu, která pořádala školení, teambuildingy a další firemní eventy a byla jedním z…

icon Tři signály, že vašemu podřízenému hrozí vyhoření

11.9.2023 

Jedním z hlavních úkolů manažera je vytvářet zdravé pracovní prostředí, které umožňuje udržitelný styl práce a které co možná nejvíce redukuje pravděpodobnost, že podřízeným bude hrozit syndrom…

Výpis 4660 z celkem 2497