Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.

icon Naučte se programovat na reálných projektech. Pipedrive poprvé otevře placenou stáž School of Code v Praze

26.2.2024 

Pipedrive, jenž vyvíjí efektivní CRM pro malé firmy, oznámil spuštění svého programu Pipedrive School of Code a vůbec poprvé s ním zavítá mimo Estonsko – do Prahy. Placená stáž s kompletním učebním…

icon Umělá inteligence mění způsob, jakým uvažujeme a fungujeme

Audio  21.2.2024  Podcast s Petrem Biskupem, Partner Account Executive, Dell Technologies a Tomášem Pospíchalem, projektovým ředitelem IVITERA.

Petr Biskup působí ve společnosti Dell Technologies jako Partner Account Executive a jeho hlavním posláním je péče o obchodní partnery a distributory technologií. V podcastu pro IT portál Abravito…

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

20.2.2024 

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a zdánlivě…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

16.2.2024 

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové produkty a služby. Pokud obchodník…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

13.2.2024 

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že prodejce se svévolně rozhodne být se zákazníkem hned o začátku…

Článek v rámci předplatného Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

6.2.2024 

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení obchodníků. Které dvě vlastnosti nejčastěji prodejcům znemožňují dosáhnout úspěchu a jak se s nimi můžete…

Článek v rámci předplatného Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

30.1.2024 

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho…

icon Nejlepší aplikace pro byznys? Hlavní roli hrají komunikační platformy i AI, v průzkumu od Pipedrive bodovali také Češi

25.1.2024 

Umělá inteligence, komunikační platformy nebo datová analytika pro obchodníky – to jsou nejoblíbenější technologie, na které podniky nedají dopustit. Nejpopulárnější jsou Microsoft Teams, Google Meet…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

23.1.2024 

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili své problémy a křivdy, případně aby…

Článek v rámci předplatného Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

16.1.2024 

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že obchod…

icon Personální změny ve vedení společnosti NAY a Electro World - novým obchodním ředitelem je Michal Navrátil

16.1.2024 

Společnost NAY a.s., největší specializovaný maloobchodní prodejce elektroniky na Slovensku a vlastník multikanálového řetězce Electro World specializujícího se na prodej spotřební elektroniky v České…

icon Personální změny ve vedení společnosti NAY a Electro World - novým generálním ředitelem skupiny se stává Roman Kocourek

15.1.2024 

Společnost NAY a.s., největší specializovaný maloobchodní prodejce elektroniky na Slovensku a vlastník multikanálového řetězce Electro World specializujícího se na prodej spotřební elektroniky v České…

Článek v rámci předplatného Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

11.1.2024 

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky je nutné nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu klientovi…

Článek v rámci předplatného Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

9.1.2024 

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás coby prodejce. Existuje ale…

icon Michal Karcol je novým generálním ředitelem XXXLutz

4.1.2024 

Prodejce nábytku XXXLutz jmenoval generálním ředitelem pro Českou republiku a Slovensko Michala Karcola. Na starosti bude mít mj. všechny obchodní domy včetně kuchyňského studia i chystanou expanzi do…

Výpis 1630 z celkem 2497