Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

18.7.2023 

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu nebo produkt, které nabízíte, už klient má od jiného dodavatele – a často od vašeho přímého konkurenta. Na tom, že klient…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

27.6.2023 

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a zda jim jejich nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc „nehodí na hlavu“. Tato obava, i přestože je někdy…

icon David Fojtík, humancraft: Vybírat správné lidi je docela alchymie

15.6.2023  Rozhovor s Davidem Fojtíkem, zakladatelem, partnerem, konzultantem a lektorem společnosti humancraft

Vzdělávací společnosti neměly v posledních letech příliš dobré podmínky pro svou práci. Situace se snad již obrací k lepšímu. Pokud firma nezamrzne na jednom místě, ale věnuje se marketingu, investuje…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

14.6.2023 

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí tento moment jako ten nejdůležitější z celého obchodního jednání s klientem. Jak ještě v tomto článku…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

9.6.2023 

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte, mají od konkurence? Ukážeme vám, jak takové zákazníky přesvědčit, že váš produkt je výhodnější, A řekneme si i něco o tom,…

icon Zahraniční expanzi Pilulky povede Jaromír Řánek

8.6.2023 

Rozvoj zahraničních trhů skupiny Pilulka, která působí na evropském lékárenském trhu, nově od června povede zkušený manager Jaromír Řánek.

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

6.6.2023 

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby prodejce musíte dodržovat. K této…

icon Jan Kohout, nový viceprezident pro péči a prodej Vodafone

2.6.2023 

Vodafone ukončil integraci aktivit bývalé společnosti UPC a ruší tak oddělení integrace, které vedl viceprezident Jan Kohout. Ten nově povede síť značkových prodejen a zároveň přebírá oddělení péče po…

icon Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

2.6.2023 

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním…

Článek v rámci předplatného Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

1.6.2023 

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné top prodejce od těch pouze průměrných? V tomto článku vám ukážeme, jak musíte změnit svůj přístup k práci a k životu, abyste…

icon Josef Trejbal, ASIANA: Drahé letenky budou postupně zlevňovat

31.5.2023  Rozhovor s Josefem Trejbalem, obchodním ředitelem Letuška.cz

Současné ceny letenek nejsou pro cestovatele z řad soukromých osob i firemní klientely moc příznivé. Podle nadcházejících prognóz by však mohly pomalu zlevňovat. Jaká je situace na trhu s letenkami,…

icon Pavla Pulchart, ASIANA: HRshop je výsledek přirozené symbiózy našich zkušeností a klientských potřeb

29.5.2023  Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA Group

Aby HR specialisté při plánování firemních školení a dalších aktivit neztráceli čas neustálým vyhledáváním nových dodavatelů, potřebují intuitivní nástroj, který by jim ulehčil zdlouhavou práci. Právě…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

25.5.2023 

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože vhodný čas z pohledu zákazníka není…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

18.5.2023 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Jak ale zajistit, že klient bere svoji situaci vážně a že si uvědomuje, že musí urgentně najít…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

16.5.2023 

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si v mnohém podobné. U obou musíte budovat trvalé vztahy, udržovat si profesionální přístup a působit před klientem…

Výpis 7690 z celkem 2498