Desatero, jak si udržet práci a nedostat výpověď
Přestože ztráta zaměstnání nedefinuje, kdo jsme, je naprosto jasné, že se tomuto zážitku všichni s pokorou a rádi vyhneme. Mnohdy jsou důvody výpovědi úplně mimo naši kontrolu. Zaměstnavatel zruší…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.
Přestože ztráta zaměstnání nedefinuje, kdo jsme, je naprosto jasné, že se tomuto zážitku všichni s pokorou a rádi vyhneme. Mnohdy jsou důvody výpovědi úplně mimo naši kontrolu. Zaměstnavatel zruší…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá rozhodnutí“. V obchodní hantýrce odkazuje na člověka, nejčastěji zástupce klienta, který má dostatečné…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom na svůj vlastní vrozený šarm. Existuje spousta lidí, kteří nemají rádi prodej, ale musí v rámci své…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou zákaznickou péči. Je v zájmu všech (a…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek jednání. Úplný počátek jednání je zdaleka…
Cestovní kancelář Čedok, jež se od letošního roku opět vrátila na slovenský trh, jmenovala do managementu pana Juraje Sliackeho, který bude z pozice country manažera koordinovat aktivity společnosti…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět neobvyklých a originálních tipů, jak lépe prodávat, na které jen tak nikde jinde nenarazíte.
Šéfkou národního týmu marketingové komunikace Toyota Česká republika se stala Zuzana Papežová. V nové pozici Head of Marketing Communication je odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem, a kromě schopnosti dotáhnout schůzku k …
Nadčasové principy leadershipu a zákonitosti udržitelného růstu jsou hlavní témata nadcházející konference Bez bolesti není růstu, kterou pořádá společnost FranklinCovey. Majitele společnosti Tomáše…
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít úspěšní obchodníci a podnikatelé. Dá se ale říci, že zdaleka nejdůležitější vlastností úspěšného prodejce je odolnost vůči…
Business simulace výroby je dvoudenní rozvojová aktivita pro 15-20 lidí, kteří na velkých dotykových tabletech řídí procesy ve svých firmách. V týmech účastníci rozhodují o strategických i provozních…
Společnost Porsche Česká republika, největší importér nových osobních a užitkových vozidel do České republiky, hostila ve své nově vybudované Tréninkové akademii regionální kolo celostátní soutěže…
Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují. Stejné je to u obchodníků. Řada z nich vyvolává v zákaznících negativní reakce. Přitom však může…
Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete…