Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

Článek v rámci předplatného icon Marketing nejsou jen igelitky a propisky

20.6.2003 

České firmy a jejich značky jsou schopny vstup země do EU přežít, ale musí na přípravě začít pracovat nejpozději zítra. Alespoň to tvrdí zástupci agentury Czech Trade, firmy Datamar a odborníci na…

icon Bob ví, jak zůstat manažerem bezpečnosti

19.6.2003 

Druhý ze série článků o bezpečnostním managementu inspirovaný úspěchy amerického manažera Bob Moorea se zaměřil na to, jak si lukrativní post manažera bezpečnosti udržet. Bob Moore pracuje v tomto…

Marketing v reálném čase

17.6.2003 

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise neboli společnosti v reálném čase, hovoří se také o marketingu v reálném čase. Marketing je potom šitý přímo na míru…

icon Bezpečnost a PDA

9.6.2003 

Bezdrátová zařízení, jako jsou laptopy a PDA pomáhají mnoha zaměstnancům udržovat kontakt s kanceláří. V této souvislosti je však také třeba hovořit o bezpečnosti. Představme si PDA - praktická…

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost nade vše

28.5.2003 

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze spočívá v tom, že podnik má nějaký produkt, který nakupující chtějí a potřebují. Druhým předpokladem je dobrý marketing, který…

icon Utne challenge-response spamu tipec?

28.5.2003 

Společnost EarthLink, třetí největší poskytovatel internetových služeb v USA, uvádí právě nyní na trh produkt, který se zdá být jedním z dosud nejdokonalejších řešení v boji proti nevyžádané…

icon Spammerova zpověď

26.5.2003 

Většina lidí nemá ani tušení o tom, kdo je to Duncan Shiels, rozhodně však od něho dostala alespoň jeden nevyžádaný e-mail. Tento jednačtyřicetiletý Američan se posledních šest měsíců živil…

Článek v rámci předplatného icon Personální informační systémy: Co vám prodejci neřeknou

16.5.2003 

Implementace softwarových řešení pro oddělení lidských zdrojů je velice složitou záležitostí. Podniky si často neuvědomují, že jde o stejně strategicky důležitou věc, jakou je implementace systémů…

icon Zákaznická úprava produktů: ano i ne

22.4.2003 

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost vlastní uživatelské úpravy daného produktu. Nedávná studie americké Kansas State University ovšem ukazuje, že toto tvrzení je…

icon Výkonní ředitelé propouštějí své manažery neradi a navíc to ani neumějí

11.4.2003 

Zeptáme-li se výkonných ředitelů, která činnost je v jejich funkcích nejvíce děsí, nebude to kupodivu úspěch na Wall Street, nýbrž propouštění jejich vrcholových manažerů či jenom pouhá myšlenka na…

icon Přijměte si svou cestu na vrchol

7.4.2003 

Ačkoli to na první pohled může znít poněkud divně, druhým povoláním obchodních ředitelů by klidně mohl být náborář. Obchodní ředitel má na starosti školení, rozvoj a motivaci prodejního personálu,…

Desatero etického prodeje

4.4.2003 

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost tato pravidla překračovat. Považují se za muže činu, kteří pro uzavření obchodu podstoupí možné i nemožné. Proto, aby odolali…

Článek v rámci předplatného E-zákazník nemá trpělivost

27.3.2003 

Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší požadavky. Webové stránky prodejců by podle nich měly mít dokonalý design, měly by poskytovat dokonalé služby a plnit širokou škálu…

icon Někdo umí, někdo neumí

25.3.2003 

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…

icon Firemní etika - 2.část

7.3.2003 

V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že základem etického chování jsou tři předpoklady. Jde o to vyhnout se tomu, abychom někomu nespravedlivě způsobovali bolest,…

Výpis 24312445 z celkem 2498