Někdo umí, někdo neumí
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2500 článků.
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…
V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že základem etického chování jsou tři předpoklady. Jde o to vyhnout se tomu, abychom někomu nespravedlivě způsobovali bolest,…
Současný elektronický trh zaznamenává mnoho obchodních úspěchů, dílčí chyby a krachy se mu však nevyhýbají. Aktuální speciální zpráva denníku E-Commerce Times se proto zaměřila na zásadní chyby v e-…
Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a ostatních nástrojů podstatných pro úspěšný prodej produktů. Nedávný internetový a telefonický výzkum společnosti Sales…
H. Milosavljevičová se intenzívně věnuje personalistice posledních 5 let, i když o psychologii, mezilidské vztahy a komukaci se zajímá už od studií. Příležitost uplatnit se v tomto oboru dostala v r.…
Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o…
Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou podstatně liší. Faktem však je, že vhodný výběr prostředků IT může firmám pomoci k větší efektivitě a celkově lepším ekonomickým…
Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své místo na americkém trhu se začínají hlásit telefony na jedno použití. Tyto přístroje sice…
Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…
Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se nezabývají pouze přímým prodejem nějakého zboží, nýbrž jeho vývojem. Intelektuálním majetkem jsou…
Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat pozornost zákazníků zejména designem a obsahem svých webových stránek. Obsah internetových stránek a…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být instruován nadřízenými, zvláště pak…
Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to ale ve skutečnosti znamená? Mezi praktiky a teoretiky je nejrozšířenější definicí PR ta, která byla přijata v roce 1978…
Motivační platby se v minulosti týkaly pouze prodejců zboží, úkolových dělníků a vedoucích pracovníků. Dnes firmy vymýšlejí motivační plány pro všechny zaměstnance. Vhodné ohodnocení může z…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze ano, nebo ne. Zde jsou některá z…