Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2500 článků.

icon Někdo umí, někdo neumí

25.3.2003 

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…

icon Firemní etika - 2.část

7.3.2003 

V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že základem etického chování jsou tři předpoklady. Jde o to vyhnout se tomu, abychom někomu nespravedlivě způsobovali bolest,…

Článek v rámci předplatného On-line prodej: 7 smrtelných hříchů

26.2.2003 

Současný elektronický trh zaznamenává mnoho obchodních úspěchů, dílčí chyby a krachy se mu však nevyhýbají. Aktuální speciální zpráva denníku E-Commerce Times se proto zaměřila na zásadní chyby v e-…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

25.2.2003 

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a ostatních nástrojů podstatných pro úspěšný prodej produktů. Nedávný internetový a telefonický výzkum společnosti Sales…

icon Rozhovor s Hanou Milosavljevičovou, Recruitment Managerem společnosti NESS

17.2.2003 

H. Milosavljevičová se intenzívně věnuje personalistice posledních 5 let, i když o psychologii, mezilidské vztahy a komukaci se zajímá už od studií. Příležitost uplatnit se v tomto oboru dostala v r.…

icon Školení pro zákazníky SONY

24.1.2003 

Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o…

icon Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

24.1.2003 

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou podstatně liší. Faktem však je, že vhodný výběr prostředků IT může firmám pomoci k větší efektivitě a celkově lepším ekonomickým…

icon Jednorázové mobily hledají své uživatele

9.1.2003 

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své místo na americkém trhu se začínají hlásit telefony na jedno použití. Tyto přístroje sice…

icon Zaměstnancům platím, tak co ještě chtějí?

19.12.2002 

Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…

icon Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

13.12.2002 

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se nezabývají pouze přímým prodejem nějakého zboží, nýbrž jeho vývojem. Intelektuálním majetkem jsou…

icon Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

2.12.2002 

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat pozornost zákazníků zejména designem a obsahem svých webových stránek. Obsah internetových stránek a…

Profesionální prodej

8.11.2002 

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být instruován nadřízenými, zvláště pak…

Článek v rámci předplatného Co je Public Relations?

6.11.2002 

Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to ale ve skutečnosti znamená? Mezi praktiky a teoretiky je nejrozšířenější definicí PR ta, která byla přijata v roce 1978…

icon Jak zvolit vhodné schéma pobídkových plateb

29.10.2002 

Motivační platby se v minulosti týkaly pouze prodejců zboží, úkolových dělníků a vedoucích pracovníků. Dnes firmy vymýšlejí motivační plány pro všechny zaměstnance. Vhodné ohodnocení může z…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

8.10.2002 

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze ano, nebo ne. Zde jsou některá z…

Výpis 24462460 z celkem 2500