Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2500 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proč investovat do komunikace o benefitech

18.2.2009 

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…

icon Základní chyby při výběru školení obchodníků

17.2.2009 

Školení obchodníků může vašim zaměstnancům pomoci lépe proniknout do firemních účtů, urychlit prodejní cykly a získat více obchodních příležitostí. Může udělat ze vztahů partnerství. Než se však pro…

Článek v rámci předplatného Reklama právě teď

17.2.2009 

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a kterou snížit? Držte se následujících doporučení.- Směřujte reklamu tam, kam se potenciální zákazníci…

icon 10 ukazatelů, že se váš zákazník potápí

6.2.2009 

Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…

Rozšiřte své on-line působení

5.2.2009 

Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou vprůběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém…

Článek v rámci předplatného Jaké je to být vaším zákazníkem?

28.1.2009 

Myslíte si, že se svaší společností dobře obchoduje? Vyzkoušejte si roli zákazníka. Vnější perspektiva vám umožní hlubší pohled na zákaznické problémy a pomůže odhalit, proč zákazníci například…

7 trendů v on-line marketingu pro rok 2009

22.1.2009 

Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…

icon Nerušte schůzky s partnery

9.1.2009 

Zima je tradičním obdobím firemních schůzek sdealery, prodejci, provozovateli licencí i prodejními týmy. Jsou to schůzky, které slouží kzískání perspektivy vrámci roku a k přípravě na budoucnost.…

Deset tipů pro efektivní prodej

2.1.2009 

Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro efektivní prodej bez ohledu na stav ekonomiky. - Měli byste znát své výrobky a služby. Lidé, kteří prodávají bez dobré…

icon Kompenzační náklady v ekonomické krizi

31.12.2008 

Konzultační společnost Watson Wyatt sestavila seznam deseti způsobů, jak mohou organizace udržet pokličku na svých kompenzačních nákladech vprůběhu ekonomické krize. Přečtěte si je, než uděláte…

Článek v rámci předplatného Ano a ne v budování loajality zákazníků

18.12.2008 

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority marketingových týmů malých i velkých firem. Dnes se však nejinovativnější firmy snaží jít za nákupní programy a transformovat…

icon Která příležitost je správná?

17.12.2008 

Investoři zvažují stovky možností, než učiní investiční rozhodnutí a učí se to dělat objektivně a sdisciplínou. Obchodní profesionálové by měli dělat totéž, když se rozhodují o investici svého času,…

icon Základy smíšeného učení

15.12.2008 

Jak mohou manažeři vzdělávání vytvořit dostupné a soudržné schéma smíšeného učení? Článek přináší několik tipů Erica Rodgerse, viceprezidenta společnosti GP Worldwide, která se zabývá zlepšováním…

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

11.12.2008 

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá příjemce, nebo skončí vkoši či neprojde spamovým filtrem. Jak tedy správně vytvářet předměty zpráv? Jedno zázračné řešení…

Článek v rámci předplatného Chytře na přímé nabídky

10.12.2008 

Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je stále obtížnější. Značnou odpovědnost za to nese rozvoj Internetu. Článek shrnuje 12 technik, jak touto formou správně a…

Výpis 19811995 z celkem 2500