Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2500 článků.

icon Obchodní strategie pro těžké časy

23.4.2009 

Zpomalení ekonomiky může vést ktomu, že se zpomalí i váš přísun objednávek. Nemusí tomu však tak být. Dokážete-li zlepšit výkonnost své prodejní funkce tak, aby zajistila dostatek nových klientů,…

Článek v rámci předplatného New York Times hlásí další ztráty

22.4.2009 

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…

Článek v rámci předplatného icon Největší firmy světa

17.4.2009 

Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě - Forbes Global 2000. Od jiných žebříčků tohoto druhu se liší tím, že nepoužívá jen jedno měřítko, například prodej. Při…

Článek v rámci předplatného icon Kávu si neosladíte

15.4.2009 

Snaha o snižování nákladů vede některé firmy kabsurdním krokům. Společnost IBM například právě škrtla kávu a čaj ze svého rozpočtu na provoz kanceláří po celém světě. Zaměstnancům oznámila, že si…

icon Praštěte je kladivem (a další tipy pro obchodní prezentaci)

14.4.2009 

Chystáte-li se na prezentaci, držte se dvou základních zákonů: 1) Nikdy si předem nedávejte velkou kávu a cereální pečivo. 2) Naplánujte svou prezentaci do malých prostor. Článek pak shrnuje další…

Článek v rámci předplatného Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

10.4.2009 

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví, že spokojenost je klíčem ktomu, aby zůstali. Problém je však vtom, že existuje celá řada metod pro měření spokojenosti…

icon Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

1.4.2009 

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…

icon Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

31.3.2009 

Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních příležitostí, mezi něž patří i obchodní výstavy. Jako účastníci výstav, konferencí a road show se však…

Článek v rámci předplatného Využijte potenciál svých webových stránek

24.3.2009 

Tlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více somezenými zdroji. Nejsilnější zbraní vmarketingovém arzenálu firem bez ohledu na velikost se tak mohou stát webové stránky.…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

icon Chytrý vůdce ve slábnoucí ekonomice

17.3.2009 

Excelovat jako vůdce vpříznivých ekonomických časech není nic složitého vporovnání s dneškem. Chytrý vůdce dnes zavádí duální strategii - na jedné straně se soustředí na to, aby podepřel svou…

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

9.3.2009 

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční ředitel v souvislosti s vašimi marketingovými programy? I když vám nikdo nezaručí, že váš rozpočet zůstane nedotčený, budete-li…

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

25.2.2009 

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných dobách. Kromě existence smrti a daní, se sice můžete spolehnout i na to, že ekonomika se opět vzchopí, nečekejte však na to…

icon Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu

24.2.2009 

Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…

icon Méně zdrojů, více práce... A co na to motivace?

20.2.2009 

Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…

Výpis 19661980 z celkem 2500