Jak na jednání u oběda
Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i společenské dovednosti. Držte se proto…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.
Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i společenské dovednosti. Držte se proto…
Počet uživatelů Internetu, a tudíž i potenciálních zákazníků, vČeské republice rychle roste. To jsou vhodné podmínky pro vytvoření e-shopu. Důležité je však vědět, že elektronický obchod již není…
Pro obchodníky právě začíná odpočítávání dní do Vánoc. Když začnete nyní vzáří, máte před sebou 100 dní. To je nejvhodnější doba kuvažování o spuštění vánočního e-mailového marketingu. Článek popisuje…
Úspěšný prodej spočívá vumění sledovat potřeby klientů a přizpůsobovat jim vaše řešení. Měli byste se však vyhnout mylným představám, které o prodeji panují. Článek shrnuje tři nejzákladnější. - Čím…
Využití sociálních médií v oblasti vzdělávání zaměstnanců není jako tradiční e-learning. Zaměstnanci mohou díky sociálním médiím najít, vytvářet a sdílet vlastní vzdělávací obsah a budovat své…
Student bostonské univerzity AJ Vaynerchuk spustil se svým bratrem a dalším příletem vyhledávač triček. Webová stránka PleaseDressMe.com umožňuje vybrat si tričko od různých dodavatelů podle barvy,…
Znáte tu situaci. Po mnoha telefonátech, e-mailech a osobních schůzkách konečně dosáhnete dohody spotenciálním zákazníkem. Říkáte si, že už máte prodej jistý, ale měli byste se mít na pozoru. Ještě se…
Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše než zdůrazňovaly výhody příslušné nabídky pro zákazníky. Pak mylně očekávají od obchodníků, že jim…
Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing. Jak ale poznáte prodejce dobrého právě pro vás? Zvažte následující tipy pro výběr nejlepších prodejců…
Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním kanálem alespoň u malých firem však…
Velký objem vašeho prodeje jistě představuje opakovaný prodej, alespoň děláte-li svůj byznys správně. Jak tedy maximalizovat šance na návrat zákazníků? Celý prodejní proces by měl vést kdlouhodobým…
Podle Forrester Research se podnikatelé snaží bezúspěšně nahradit eBay celé roky. Odhaduje se, že jeden z pěti dolarů utracených on-line jde buď přes eBay nebo Amazon.Někteří on-line obchodníci ale od…
Dobře vyvinutý systém prodeje zajistí prodavačům flexibilitu, kterou potřebuje kuzavření obchodu a při poskytování nezbytné struktury služeb pro každého klienta.Pro takový systém je důležitých několik…
Kvalitativní studie americké organizace Chief Marketing Officer Council odhalila určité rozpory mezi prodejními a marketingovými organizacemi. Studie s názvem Scenarios and Solutions: Mapping the…
Úspěch fotbalového mužstva závisí nejen na samotných hráčích, ale také na trenérech, manažerech a mnohdy také na fanoušcích.Proces prodeje vyžaduje stejnou koordinaci a přinejmenším stejné množství…